Ik krijg mijn ipod niet meer op gang, help wie kan mij helpen ?

k kreeg geen geluid meer bij mijn facetime, dus dacht ik ik ga de hele boel herstellen. Dat gedaan via mijn ipod, maar nu kom ik niet verder dan dat ze aangeven dat ik mijn ipod moet aansluiten op mijn pc, voor de backup. Hij zet alles erop. Geeft dat ook aan op mijn pc, maar dan blijft hij dat beeld laten zien van dat itunes dat ik die moet herstellen. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
als ik op de grote knop druk, krijg ik de optie om opnieuw te beginnen, dus het land instellen, wifi instellen enz. Ik heb hem al aan en uit gedaan. Ook dat werkte niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Maak een fabrieksherstel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He geweldige tip, met angst en beven heb ik het gedaan, ik dacht er kan toch niets ergers meer mis gaan. En hoera gelukt. Dank je wel !

Andere antwoorden (1)

Wanneer je een nieuwe setup doet, begint hij daarna ook met de vragen land/wifi etc. Kan het niet zijn dat de (her)installatie gewoon gelukt is?