Waarom loopt Origin vast als ik het wil starten?

Hallo, Ik zit met het volgende. Als ik Origin wil starten loopt mijn laptop ondertussen dat hij aan het starten is vast, voor ongeveer 30-60 seconden. Ik vraag me echt af hoe dit kan. Voordat ik Battlefield 3 had deed dit probleem zich ook al voor. Steam daarin tegen kan ik wel normaal starten zonder problemen. Weet iemand hier raad mee?

Als je meer informatie wil van iets dergelijks, vraag je het maar en ik zal zo spoedig mogelijk antwoord geven.

Met vriendelijke groet, tieskejansen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
12 jaar geleden
Welke Windows? Draait het programmaals admin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 7 Ultimate 64-bit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ja, nu doe ik wel als admin. Maar ook al doe ik zonder. Het blijft gebeuren.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je laptop zich 100% op het opstarten van het spel richt en daarom even de andere functies op 'pauze' zet. Origin is best een zwaar spel en mijn pc loopt ook altijd ff vast...