hallo ik heb ooit internet explorer 9 geinstalleerd en daarna weer gedeinstaleerd en nu wil ik het programma en zegt hij dat ik hem al heb ik heb ?

ik heb al bij configuratiescherm gekeken en daar staat hij ook niet. ik heb ook geen pictogram. ik heb wel eens gezien dat hij hem opeens opstarten maar uiteindeljik tocht niet doet iemand help me.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Verwijder de update van explorer .
Ga naar het onderhoudscentrum, dan naar updates.
Zoek hier naar explorer, vink alles van explorer aan en klik op verwijderen! Herstarten en eventueel explorer opnieuw installeren!
Werkt weer prima
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunt u aangeven welke Windows versie u gebruikt? En is dit dan een 32 bits versie of een 64 bits versie? Dit kunt u als volgt controleren:

1.Klik op Start, typ systeem in het vak Zoekopdracht starten en klik in de lijst Programma's op Systeeminformatie.

2.Wanneer in het navigatievenster het item Systeemoverzicht is geselecteerd, wordt het besturingssysteem als volgt weergegeven:

◦Voor een 64-bits besturingssysteemversie: achter Systeemtype onder Item wordt de tekst Op x64 gebaseerde PC weergegeven.
◦Voor een 32-bits besturingssysteemversie: achter Systeemtype onder Item wordt de tekst Op x86 gebaseerde PC weergegeven.

U kunt zoals eerder aangegeven, de Internet Explorer verwijderen. Wanneer IE9 verwijderd wordt, zal IE8 automatisch teruggezet worden. Meer info over het verwijderen van een update kunt u lezen op de volgende website:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Remove-an-update
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IE 9 geinstalleerd in windows 7 64-bit maar bij mij blijft deze fouten geven, blij met IE 8