Hoe vind ik een goed programma voor mijn financiën (zie toelichting)?

Ik ben op zoek naar een programma dat voldoet aan de volgende eisen:
- meerdere rekeningen mogelijk
- overboekingen tussen rekeningen mogelijk
- NIET webbased, WEL gewoon een programma op de PC.
- gratis
- NL of Engels.

Ik ben me bewust van vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/gratis-programma-huishoudboekje-bijhouden-computer.3166 en enkele soortgelijken, maar die gaan allemaal over webbased, of niet gratis en voldoen dus niet aan mijn eisenpakket.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Gnu pem of gnucash. Ik gebruik beide op linux. Weet niet of en hoe t op osx of windows draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dachtje van excel?
Dit is het meest ideale programma om je financieën in bij te houden.
Je ziet meteen de gevolgen, wanneer er geld binnen komt of uit gaat.
Je kan lange termijn prognoses maken en in een oog opslag zien welke gevolgen je acties hebben.
En dat met een paar simpele formules