Hoe maak je van verschillende video_ts bestanden 1 bestand?

Ik heb via uTorrent een film gedownload (torrent bestand), Het zijn 4 video_ts bestanden hoe zet ik die om in 1 bestand? Ik heb al eens gehoord dat het via Nero kan, maar dat heb ik niet en dat is toch alleen voor dvd's te branden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.9K

Het beste antwoord

Gebruik hiervoor Any Video Converter, daar zit ook een optie om ze aan elkaar vast te plakken:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gedownload, ik zie alleen de optie om het naar een andere formaat te converten.. niet de optie om het naar 1 bestand te converten

Andere antwoorden (2)

Leuk ben ik net mee bezig, heb van de week het voor het eerst gedaan en doe het via windows dvd brander, die maakt er zelf 1 film van en kan je zelf er een menu aan plakken en eigen tekst, start automatisch op met een lege dvd disk in je pc doen.

ps. ik heb windows 7

stukje tekst waar ik het gevonden had

AVI film omzetten naar een dvd formaat
AVI is een bekend filmformaat. Haast alle films die te downloaden zijn, worden in een AVI formaat aangeboden. Het formaat heeft dan ook de nodige voordelen. Het geheel is vaak niet meer dan zevenhonderd megabyte groot, waardoor zo’n bestandsformaat gemakkelijk binnen te halen is. Maar hoe krijgt u een AVI bestand nu op een afspeelbare dvd?

er staat van alles op die site, vast meer dan je bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met free video glu moet het lukken.