Mijn pc gaat al 3 wkn zeer traag; ga ik naar systeemherstel dan kan ik maar 2 wkn terug. is er niet een progamma waar ik een vanafdatum aangeef? wind7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

AdvancedSystemCare4 lost het probleem op
.
Gratis uitvoering downloaden (er is ook een betaal versie!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Staat je harde schijf niet helemaal vol (met name de C schijf waar je windows op staat). Of misschien zit te achter/onderkant vol met stof. Keertje met de stofzuiger eroverheen helpt al.

Een ander programma voor systeem herstel dan dat van windows zelf is er niet voorzover ik weet, en als het er wel is, had je dit al maanden geleden moeten hebben, hij kan geen back-up maken van iets wat weg is, enkel van wat er op dat moment is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou de pc eerst opruimen met bv ccleaner en andere van de pc halen die niet gebruikt worden daar wordt hij zeker een stuk sneller van

Toegevoegd na 3 minuten:
En een ander systeem herstel progamma is er niet voor zo ver ik weet

Toegevoegd na 1 uur:
En met ccleaner kan je ook scannen naar progamma die fout zijn en dan opruimen en je kan je opstart opschonen scheelt ook weer in ze snelheid van de pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook msconfig gebruiken om wat ongewenste programma's die stiekem lopen uit te schakelen.
Gat naar start en typ in "msconfig"
bij services en opstarten tabs kan je dingen uitschakelen (wel microsoft services verbergen, belangrijk!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er belangrijke bestanden opstaan waar je geen back-up van hebt?
Maak dan eerst een back-up.

Dan flink aan het opruimen,
virusscanner en op spyware checken.
Harddisk op fouten controleren. (dat is ook de reden van de back-up, want je harddisk kan op crashen staan en dus echt kapot aan het gaan zijn)

Waarschijnlijk makkelijker en sowieso beter zal het zijn om opnieuw Windows erop te zetten, alle andere optie blijven toch lapmiddelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja:
Als je in het verleden niet zelfs zo'n herstelpunt hebt aangemaakt, dan kan je niet verder als 2 weken terug.