In Windows Live Mail kan ik één speciaal mailtje niet afdrukken. De rest wel. Hoe kan dat, en hoe kan ik dat oplossen?

Op een Windows 7 64-bit computer met een @chello.nl adres.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
capthavoc
12 jaar geleden
welke melding krijg je ?
of wat verwacht je dat er uit de printer komt
en wat komt er letterlijk uit ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik druk op "Afdrukken" en er gebeurt niets. Alleen even een ronddraaiend rondje bij mijn cursor, daarna weg, niks gebeurd.
capthavoc
12 jaar geleden
raar is datgene wat gestuurd is in dat mailtje een bijlage
misschien moet je de bijlage openen en dat printen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@capthavoc, kan je leestekens gebruiken? Zo snap ik niet veel van je vraag. Het mailtje was van een organisatie met inderdaad een plaatje in de handtekening van de afzender, maar dat moet volgens mij niets uitmaken voor het uitdraaien.

Antwoorden (1)

Je kan met je rechtermuisknop de gehele tekst selecteren en dan in Word(pad) weer terug kopieren, printen maar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, heb ik ook gedaan, maar het is wel een raar iets en wil gewoon vanuit Windows Live Mail printen.