Kan ik dit bestand terughalen? Computer uitgevallen?

Ik heb een heel verslag getypt in word en de stroom valt uit waardoor mijn pc ook uit gaat.
Kan ik het getypte verslag nog ergens terugvinden of moet ik helemaal opnieuw beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.5K
Ritsuka
12 jaar geleden
Heb je tussendoor niet opgeslagen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n fout maak je een paar keer, en dan vergeet je het nooit meer. :) (Rijmt ook nog!)

Antwoorden (2)

Soms creëert word deze vanzelf bij het heropenen van word. Misschien heb je tussendoor opgeslagen. Indien beide van dit niet het geval is, zul je opnieuw moeten beginnen!

Hint: Na elke alinea of elk punt dat je even "stilvalt" even op de save knop drukken. 100x saven is beter dan 1x opnieuw typen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Doe ik ook vaak, en als ik maar even bij de pc weg moet, eerst saven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, meer dan dat kan ik er niet van maken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zit dan de knop save?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien men een Engelse versie heeft onder "File" Bij een Nederlandse onder bestand en heet het "opslaan" Gaan we mierenn**ken?
Ritsuka
12 jaar geleden
Afhankelijk van je tekstverwerkingsprogramma, maar meestal is ctrl+s de sneltoets.
Ik kan het niet even nakijken want ik zit achter een pc op mijn werk met zijn beveiligings-beperkingen, maar als ik het me goed herinner staat er in je map met tijdelijke bestanden een soort "auto-save" bestand van word. Mits je na het opnieuw opstarten van je pc niet opnieuw in Word bent begonnen met het typen, kun je (het grootste deel van) je document terughalen!