Kan ik mijn outlook mail sorteren op gelezen/ongelezen?

Ik heb vaak dat mijn outlook aangeeft dat ik nog een paar ongelezen mailtjes heb, deze heb ik dan eerder over het hoofd gezien. Nu moet ik echt heel goed door de hele lijst zoeken om die ene ongelezen email te vinden. Kan je ook sorteren op ongelezen? Zou een stuk makkelijker zijn...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
10.6K

Antwoorden (1)

Sorteren niet, maar wel filteren. Als het goed is, heb je een venstertje met Favorieten. Daaronder staat een filter op ongelezen berichten.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank coor je antwoord. Weet je ook of dit voor mac ook bestaat?