Ik wil BitDefender 2012 aanschaffen, welke versie moet ik nemen? Internet Security of Total Security?

Is Total Security nuttig of kan je dan beter de Internet Security nemen?

Total Security heeft de volgende functies die de andere versie niet heeft:

* Safebox
* File encryptie
* Tune-up

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

waarom zou je ?

Er zijn mijns inziens 3/4 dingen nodig om veilig te surfen
virus scanner
de virus scanner van windows is prima

advance systemcare de gratis versie is prima
maar ik ben er zodanig tevreden over dat ik het gekocht heb en dat is erg uitzonderlijk !

3 malewarebytes scanner

4 als extra maar is niet altijd nodig
CCcleaner

en natuurlijk de standaard windows firewall
je heb ook nog een firewall in je router die misschien nog niet aan staat ?

Maar met deze gratis programma's kom je een heel eind
als je daarmee vast loopt is dan isen clean install in bijna alle gevallen nog de betere optie
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit een antwoord op mijn vraag? Nee!
Het antwoord op die vraag hangt helemaal af van jouw eigen wensen en behoeften. Zelf zou ik de volledige versie kopen, vooral vanwege de mogelijkheid (die jij overigens niet noemt) om een online back-up te maken met bestandssynchronisatie. Dat zou ik handig vinden. Ook file encryptie spreekt mij wel aan. Maar misschien doe jij daar niets mee. Het zijn eigenlijk ook alleen "handige extraatjes": qua computerbeveiliging bieden beide programma's hetzelfde.
Pieter2011