Photoshop CS2 text editor reageert vreemd als ik de enter toets gebruik. Wat kan ik doen?

Sinds een paar uur verspringt mijn cursor in Photoshop niet meer naar de volgende regel, maar reageert het programma alsof ik klaar ben met typen en de-selecteert het mijn tekst.
Nu heb ik al geprobeerd om het programma opnieuw op te starten en om de tekst eerst ergens anders vandaan te kopiëren en te plakken, maar niks werkt.
Wie weet hier de oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer de computer opnieuw op te starten/opnieuw het programma installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eerst even of er misschien per ongeluk een ander toetsenbord is aangemeld.