Ik heb net een word-document opgeslagen , maar kan het niet meer terugvinden. waar is het?

mijn broertje had een spreekbeurt via outlook aan mij laten zien. ik had wat foutjes verbetert, en na dat ik klaar was. had ik op kruisje geklikt, en daarna op opslaan geklikt. word ging gelijk weg, dus dat zal dan wel betekenen dat hij al eens eerder is opgeslagen. nou kunnen we bij word (2010) niet bij recent dat wordbestand vinden en als we bij zijn outlook kijken, zien we nog steeds de oude versie, kan iemand ons helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
8.3K

Antwoorden (3)

Open het email bestandje nog een keer en gebruik deze keer "opslaan als" zonder ver is het bestand iets te wijzigen. Nu kun je zien waar het bestand standaard wordt opgeslagen. Je hoeft hem dus niet meer daadwerkelijk op te slaan.
Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar start, dan onder de zoekknop en dan *.doc. Hier vind je alles van word dat op de harde schijf staat. Het sterretje betekent alle documenten met de extensie .doc, oftewel een word document. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je een Wordbestand rechtstreeks vanuit Outlook opent, wordt er een kopie geplaatst in een tijdelijke map. Wanneer je wijzigingen aanbrengt, komen die dus in dat bestand terecht.

Gewoonlijk wordt bij het sluiten van het mailtje gevraagd of de gewijzigde versie ook in het mailtje moet worden opgenomen. Wanneer dit niet is gebeurt, staat de bewerkte versie als het goed is nog in de tijdelijke map.

Waar je deze map kunt vinden is afhankelijk van je Windows versie.

In Windows Vista en Windows 7:
c:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\

In Windows XP:
c:\documents and settings\gebruikersnaam\local settings\temporary internet files\content.word\

Waarbij je 'gebruikersnaam' vervangt door je eigen loginnaam.