Hoe maak ik in Word 2007 in 1 keer 1 woord vetgedrukt (nu wordt ondanks een selectie eerst alles vet)?

Als ik nu 1 woord selecteer en ik klik op de vetmaak-button, wordt eerst mijn hele tekst vet. Als ik daarna "ongedaan maken" doe (ctrl-z), is wel netjes mijn ene woordje vet.

Weet iemand waar Word nu weer last van heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Misschien boven in beeld even kijken onder tabblad start of daar toevallig niet kop1 of kop2 geselecteerd is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moet een woord selecteren en daarna control b intoetsen, dan wordt dat woord vet, maar mijn computer is aangepast, ik weet niet of het bij jullie ook zo werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo zou het inderdaad moeten werken. (control b doet hetzelfde als het "vetmaakknopje). Maar Word doet iets niet goed.
Niet alleen het geselecteerde wordt vet, maar alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o, dat is vreemd, tja meer weet ik er ook niet vanaf