Ik heb een macbook opgestart onder windows, maar ik kan geen programma erop installeren. hoe kan dat?

Ik heb dus een macbook (geen pro ofzo hoor. de gewone witte) en ik heb Magix video deluxe (videobewerkingsprogramma) en als ik hem installeer, dan houd het installeren opeens op. Weet iemand hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Is het programma wel geschikt voor een Mac? Voor de Mac is er het standaard iMovie en FinalCut. Die doen het altijd.
Indien het programma wel geschikt is voor de Mac dan kan je ook wenden tot http://macwereld.nl/forum/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb windows op mn mac. dus ik heb zeg maar twee besturingsprogrammas erop staan. als ik mijn laptop opstart, en ALT ingedrukt houd kom ik bij een scherm. dan staat er mac, en windows. ik druk op windows, en hij start op onder windows. ik ga nu mijn programmatje installeren, maar hij loopt vast als hij gaat installeren. dus als ik akkoord ben gegaan enzo, en hij gaat installeren loopt hij vast. Ik installeer het niet onder mac, dat heb ik al een keer tevergeefs geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dan kan ik je niet helpen. Voor Windows is doorgaans een academische opleiding vereist :-( En heel veel geduld...
Maar waarom doe je je videobewerking niet onder Mac? iWeb is bij mij gratis met Leopard meegeleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik bedoelde iMovie en niet iWeb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vind ik niet zo handig, maar toch bedankt voor het meedenken ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het meedenken ;-)

Andere antwoorden (1)

ik weet alleen dat apple al zijn
apparaten zeer goed beveiligd tegen andere hard en software behalve bij een jailbreak oo je iphone