Kan je meerdere apple devices op een apple id zetten?

Thuis hebben we twee ipods en twee ipads en nu zit ik met een probleem.
Voor onze twee iPads heb ik een nieuw acount gemaakt. Dus de ipads zaten beiden op het nieuwe acount. Toen had ik het probleem dat wanneer ik een spel kocht hij automatisch ook op de andere ipad verscheen.
Nu de vraag als ik alle vier de devices op een acount kan zetten zonder dat alles apps op alle devices terechtkomen.
En moet je alle devices ook op één itunes synchroniseren (op één en de zelfde pc)

Ik hoop dat jullie het begrijpen
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ja, je kan volgens mij oneindig. En rond de vijf pc's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Ik zit met mijn vader en zus op één account, we kunnen afzonderlijk dingen selecteren om te synchroniseren en bij iedereen bevat de iphone andere muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, drie verschillende.