Hoe krijg ik de normale beeldgroote terug op windows Vista?

Ik heb al lopen sleutelen aan de beeldschermresolutie maar vind daar niet iets dat ik bijv. kan aanklikken op normaal. Toen ik mijn account op startte was alles groter.
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 25 seconden:
Het is de hele pc, niet alleen internet.

12 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan niet ineens groter zijn geworden dus of jij heb ergens op geklikt of er is een programma dat dat heb veroorzaakt. Ik zou eerst gaan uitzoeken hoe dat nou zo gekomen is voordat je je resolutie enz. aan ga passen. Sommige spellen veroorzaken deze problemen ook.

Antwoorden (2)

Klik met de rechtermuisknop op een stukje bureaublad en zet het scherm op 1280 x 720 of 1600 x 900. Hij vraagt dan of u dat wilt behouden. Klik nergens op maar bekijk het beeldscherm. Na korte tijd komt het scherm weer terug in het formaat wat nu nog niet normaal is maar herhaal de stappen hiervoor en klik onderwijl op behouden van het beeldscherm op ja.
Succes.
Let op: Let op:
het beeldscherm kan op zwart springen. Doe niets en na enkele seconden komt het originele beeld weer terug. Dus geen paniek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Configuratiescherm,Beeldscherminstellingen,Onder in het vak staat de resolutie instellingen van laag naar hoog,Even uitproberen,succes