ik heb een mac waar ik soms met bootcamp windows xp op draai maar ik kan sinds een tijdje geen youtube filmpje weet iemand hoe dat komt?

de mac/pc loopt dan niet vast maar laat een zwart scherm zien met witte ketters, weet iemand hoe dat komt?

Toegevoegd na 44 seconden:
ik kan wel gewoon een game spelen of internetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

misschien moet je flash updaten onder xp ?
welke versie mac os heb je ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leopard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
snow
capthavoc
12 jaar geleden
10.6 dus,....
powermac ?? of intel ???
(als het powermac is vergeet het dan maar)
zelf met een G5 kom je er niet Als hij echt naar een zwart scherm gaat zou je denken dat het een videokaart probleem is
onder bootcamp wordt wel een videokaart geemuleerd maar vaak heeft die maar een beperkt geheugen
probeer dit eens, als je op youtube voordat een filmpje afspeelt en het zwarte schermpje nog ziet voordat hij gaat spelen dus rechtsklik op dat zwarte beeld
(ik weet niet of je een mac muis hebt zonder links recht knoppen
en hoe het dan gaat moet jezelf even uitzoeken) zet de hardware versnelling uit onder instellingen van flash je kan ook nog eens proberen of je onder xp dus en ander videokaart driver kan installeren maar denk niet dat dat gaat Oh ja en als je zit te denken naar upgrade naar 10.7 via app store alleen intel !!
laat dan Xp er nu op zitten haal desnoods zoveel mogelijk alle windows updates binnen
want als je xp er af zou halen om er dan 10.7 er op te zetten dan werkt XP niet meer
met 10.7 kun je volgens mij alleen windows 7 er op krijgen met bootcamp via veel omwegen kun je misschien het wel voor elkaar krijgen maar raad ik je niet aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks het is truiwens een intel dual-2-core duo of zoiets
Probeer eens een andere videosite, iets als dumpert? Doet dit het wel? En zorg er inderdaad voor dat je de laatate updates hebt geïnstalleerd, van BootCamp, je browser, flash en Windows XP. Probeer ook eens een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome.