hoe maak ik een foto met mijn ingebouwde webcam zonder msn te starten?

als ik een foto wil maken voor iets dat ik op marktplaats aanbied dan kan ik de foto`s nooit terug vinden, en ik kan alleen maar foto maken als ik msn aan heb maar daar wil ik de foto niet hebben..

Toegevoegd na 4 dagen:
gaat dus om laptop met ingebouwde cam, in de handleiding van laptop staat alleen de gebruiksaanwijzing voor touchpad en onderdelen aan de buitenkant, dus niet de software. het probleem is dat ik foto wil maken maar die gewoon op laptop wil hebben en niet in msn, alleen met msn kan ik foto maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Een webcam wordt met software geleverd. Als je deze hebt geinstalleerd en je opent de software,m dan gaat de webcam aan en zie je op je scherm zeker een knop snapshot (foto) maken.
Wel van te voren de map instellen waar de foto in terecht komt, anders zoek je je kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een laptop gekocht en de webcam zit er in gebouwd, heb alleen een recovery cd erbij gekregen maar die heb ik niet nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat jij het over een losse webcam hebt... wildelely
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het over een losse.
Heb geen ervaring met een labtop. Maar een foto maken moet natuurlijk mogelijk zijn. Heb je geen handleiding? Kun je ook via internet opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan wel een foto maken, maar dat kan alleen als ik msn aan heben dan word mijn afbeelding veranderd, maar ik wil de foto`s gewoon als jpg ofzo op de laptop hebben, zodat ik ze in een advertentie kan zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zoon uit New Mexico die ook een lab top heeft bericht het volgende. En zijn antwoord lijkt me logisch. Dus kijk in je handleiding.
Hi Pa,
Ik doe dat met mijn ingebouwde webcam en de software van de webcam.
Groet, Jur