Waar kan ik nokia maps voor Android downloaden?

Hij staat nog niet op de android market en toch schijnt hij er officieel al te zijn...
http://www.engadget.com/2011/10/25/nokia-maps-officially-arrives-on-ios-and-android-touts-offline/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nokia maps staat er toch standaard op,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar dan?
Of bedoel je google maps?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee nokia maps, welk toestel heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog niet, maar een tablet: asus transformer met Android 3.2.1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat nokia apps niet beschikbaar zijn op android en asus.
Op nokia toestellen heb je de ovi store waar het te downloaden is.
op android is google maps geinstalleerd.

Het beste antwoord

Je kunt de kaarten-service nu ook gebruiken op je Android-telefoon (minimaal Android 2.x) of iPhone (iOS 4.x) door met je mobiele browser naar maps.nokia.com surfen. Om direct met de grootste teleurstelling te beginnen: turn-by-turn navigatie met gesproken aanwijzingen is met Nokia Maps op Android en iOS niet mogelijk. Wat je wel met de HTML5-versie van Nokia Maps kunt doen zijn de basis zoekopdrachten die wel al langer van Google Maps kennen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is dus geen app, maar gewoon een website.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is dus een online webpagina geworden?
Niet een app waarbij je de kaarten lokaal kan downloaden en offline kunt gebruiken?
bamibal
12 jaar geleden
Inderdaad, helaas.

Andere antwoorden (1)

Gewoon (dacht ik)=Google Maps voor mobiel

Gebruik Google Maps op uw telefoon: u hoeft nooit meer een papieren kaart mee te nemen.
http://www.google.com/mobile/maps/ .succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Google maps is niet hetzelfde als Nokia maps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag gaat over Nokia maps, niet google maps.