Kent er iemand een AVI naar MP4 converter die gratis is?

Behalve die:
http://www.convertavitomp4.com/ want die werkt maar voor een vierde voor de bestanden...
En niet één waarvan maar voor de helft download en dan toch moet bijbetalen, gewoon helemaal gratis!

Dankje!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.2K

Antwoorden (8)

op zich kan je realplayer proberen dat is opzich geem converter maar ene player alla windowd mediaplayer maar hier zitten ook converter bij
let op neem de gratis versie en sla de email gegevens stap over dat mag gewoon
capthavoc
12 jaar geleden
Google eens op DVDVideosoft daarmee kun je (bijna) alles converteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Videora kun je ook ondertiteling gelijktijdig omzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik youtube downloader, hier te downloaden: http://youtubedownload.altervista.org/
En aangezien ik vast reacties ga krijgen 'eerst lezen dan antwoorden, hij wil niet van youtube afhalen', NEE mensen, ik heb gelezen, en bij mij kun je met youtube downloader heel simpel WEL eerder gedownloade films omzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Realplayer is uitermate geschikt. Ik converteer steeds via Realplayer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://video.online-convert.com/convert-to-mp4

Werkt goed!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder andere,WinX Free AVI to MP4 Converter;Any Video Converter: Free Video Converter;Free Video Converter;Total Video Converter;Format Factory .Om maar enkele te noemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om video converters zonder restricties en zonder bijbetalen te willen downloaden, moet je niet naar de officiele site gaan. Beter kun je naar een bestandsbibliotheek op internet gaan (filestube). Daar zie je vanzelf... welke je moet downloaden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Any Video Converter Pro converteert alles.