Waar kan ik de product code op de verpakking vinden met 25 tekens voor word,exel,powerpoint?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet gewoon de code onder de streepjescode?

Antwoorden (1)

Uw productcode bestaat uit 25 tekens en kan op verschillende locaties worden gevonden, afhankelijk van de wijze waarop u Office 2010 hebt verkregen.

Traditionele schijf

Als u Office op een traditionele schijf hebt aangeschaft, wordt de productcode in de verpakking vermeld op een etiket op een kaart tegenover het hoesje links op het dvd-doosje.

Productcodekaart

Als u een Office-productcodekaart hebt aangeschaft, wordt de productcode vermeld op een etiket aan de linkerzijde van het doosje.

Opmerking: Als de productcode zich niet in het pakket bevindt, raadpleegt u de instructies in het pakket. Mogelijk moet u een productcode ophalen op www.office.com/getkey.

Online

Als u Office online hebt aangeschaft en gedownload, wordt de productcode vermeld op de bevestigingspagina en/of in het e-mailbericht dat ter bevestiging naar u wordt verzonden nadat u de software hebt gedownload.