Ik heb net perongeluk iets gedownload, waar kan ik dit verwijderen?! ( Help! )

Ik ging net iets downloaden, maar ik klikte het verkeerde aan. Nu krijg ik steeds een scherm met dat gedownloade, het is héél erg irritant, waar kan ik dit verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Je computer downloadt niet in het luchtledige, dus het bestand zal altijd ergens opgeslagen worden. Waar dat precies is ligt aan jouw instellingen, maar redelijk standaard is C:/Downloads. Je zou daar eens kunnen kijken, en anders moet je in het programma waarmee je aan het downloaden bent eens gaan kijken waar je het gedownloade opslaat. Dit kan je over het algemeen vinden via Extra > Opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt. Om precies te zijn:
C:/ Mijn documenten/ Downloads.
Komt bij mij van alles in terecht.

Andere antwoorden (2)

Start>confrigatiescherm>software>programma's toevoegen of verwijderen> en dan de software wissen die je hebt gedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechter muisklik op de koppeling van de programma, naar bestandslocatie en zoeken naar een unistall. Als je dat niet kan vinden kan je naar start>configuratiescherm> programma's wijzigen en verwijderen. Zoek je progrm in de lijst en klik daarna op verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook hier: dat kan alleen als het al geïnstalleerd is en daar heeft de vraagsteller het helemaal niet over. ;) Hij heeft het alleen (per ongeluk) gedownload.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, heb ik het verkeerd begrepen.