Hoe kan ik in Excel een enter geven in een cel?

Ik wil in excel in één cel twee tekstregels maken, oftewel na de eerste zin een enter plaatsen zodat de volgende zin op de volgende lijn komt binnen dezelfde cel.

Hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 6 minuten:
@Bamibal, ik heb dit geprobeerd, maar werkt helaas niet. Ter aanvulling, ik werk op een MAC

Toegevoegd na 29 minuten:
@bamibal Dankzij je antwoord wist ik welke richting ik op moest zoeken voor de MAC.

Op de MAC is het namelijk control-option-return

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
48.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis geen Word.
Maar juist antwoord is gegeven zie ik. :)

Het beste antwoord

Met ALT-ENTER
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

of eerst twee cellen onder elkaar selecteren dan celeigenschappen cellensamenvoegen en dan alt enter dan verspringt niet je hele rij maar alleen die cel