Kan niet meer alle afbeeldingen zien op mijn pc, hij geeft dan een klein vierkantje weer met een rood x erin?

waar en hoe kan ik deze instelling veranderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Het helpt als je vertelt welk programma je gebruikt. Ga je b.v. op internet, welke browser gebruik je dan etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke webbrowser gebruik je? Hem je de nieuwste versie? Heb je de juiste plug-ins geinstalleerd? Kan je misschien een printscreen maken dan hebben wij misschien een idee van hoe het eruit ziet, probeer anders een een andere webbrowser. En maak je pc eens schoon mee Ccleaner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij doet hij dat ook wel eens, maar als ik dan op het rode kruisje klik, is de afbeelding wél te zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in uitvoeren

regsvr32 shmedia.dll

typt moet alles weer goed komen