hoe kan ik het wachtwoord van de reservekopie in itunes komen?

ik wilde dus iOS 5 downloaden voor mijn iphone. alleen heb ik dat gedaan en dan vraagt hij. reservekopie terug zetten van iphone. nu wil ik dit dus doen maar dan moet ik een wachtwoord in vullen. terwijl ik niet weet wat dit wachtwoord is. hoe kom ik hierachter of hoe kan ik hem veranderen? en als je het niet kan veranderen kan ik dan ook niet meer op mijn iphone??
ik weet echt niet wat te doen!
alvast vriendelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoezo spoed? Is het een zaak van leven of dood?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar ik wil het snel opgelost hebben. want ik heb hem wel weer nodig snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je dit wachtwoord zelf ooit bedacht en ingegeven hebt, kunnen wij het niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het nooit opgegeven volgens mij. maar is er een manier om het wachtwoord te veranderen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer je wachtwoord voor de iTunes store eens.

Antwoorden (1)

het WW wat gevraagd wordt is je Itunes ID
dus je naam waarmee je ooit je account gemaakt hebt en dan het bijbehorende WW