Monstertruck spel voor de pc

Beste mensen,
ik ben opzoek naar een oud computerspel wat ik vroeger wel eens speelde. Het is een monstertruck spel van een heel aantal jaartjes geleden. Ik kan me herinneren dat je zelf een blauwe monstertruck bent en je moet dus racen tegen een rode monstertruck. Het was een heel erg simpel spel met simpele banen.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik speel zelf nooit dat soort spelletjes, dus puur op zoekresultaten... Was het misschien Monster Trucks van Brothersoft? Het spel is hier gratis te downloaden: http://www.brothersoft.com/games/monster-trucks-for-gba.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op spele.nl daar staat een spel dat monstertruck heet
misschien bedoel je die