weet iemand een progamma waar ik een woord kan invullen bv. bacon en dan alle verchilende mogelijkheiden krijg bv. conba, banoc ,coban enzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb even gegoogled op "letter permutation" en vond de volgende site:

http://textmechanic.com/Permutation-Generator.html

Die doet wat jij wil.

Als je het hebt over alleen *bestaande* woorden dan heb je het over anagrammen, daarvoor zijn veel online zoekmachines.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel maar ik vind het wel een heel ingewikkeld programma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ingewikkeld? Hoezo? Je tikt in het allerbovenste invulveldje 'bacon' in, en dan onder het eerste grote witte vlak het knopje "Generate Permutations". En klaar is Kees. Jij bent alleen op zoek naar het bovenste stuk, getiteld "Universal Text Permutation Generator". Op de site staan nog meer van dat soort geintjes met letters en woorden maar die hoef je natuurlijk niet te gebruiken als je niet wilt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja klopt ik zie het te vroeg snap het al dankje :P
klik op de "arrak" link en je kunt anagrammen vinden in verschillende talen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Maar waarom niet direct linken naar: http://www.arrak.fi/en/ag
anneliez
12 jaar geleden
ik heb deze al jaren in mn favorieten staan, nooit verder gekeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dit geeft slechts anagrammen en geen permutaties. Vraagsteller was op zoek naar permutaties.