Ik wil graag een nieuwe Hotmail aanmaken, maar ik heb allerlei mensen en websites waar ik mails en nieuwsbrieven van ontvang, kan ik dit koppelen?

Kan ik ervoor zorgen dat iedereen die nog naar mijn oude Hotmail account mailt, deze mails automatisch doorgezonden wordt naar mijn nieuwe account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K

Antwoorden (3)

Log in op je hotmail account. Scrol naar onderen en daar zie je Opties. Klik daar op en klik dan op Doorsturen. Dan kun je een emailadres kiezen waarnaar hij al je mailtjes doorstuurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dank u vriendelijk ^^
Het doorsturen zoals hierboven geschreven is een goede optie.

Ook is het mogelijk om je accounts te koppelen, door een POP3 account op te geven in de instellingen van je nieuwe account en dat de gegevens van je oude account laten ophalen. (Opties -> e-mail -> E-mail verzenden/ontvangen van andere accounts)

Ik weet alleen niet zeker of dat ook werkt als je het ene gratis hotmail account aan het andere wilt koppelen, want ik dacht dat het in principe niet toegestaan was volgens de voorwaarden om twee gratis hotmail accounts te hanteren dus wie weet blokkeren ze die optie wel bij Hotmail. Nou ja, je kunt 't natuurlijk altijd even proberen.

Let trouwens wel op dat als je voor de doorstuur-optie kiest, je waarschijnlijk wel minimaal 1x per half jaar of zo (een snelle google zegt mij 270 dagen maar ja, half jaar is makkelijker te onthouden :) ) even moet inloggen op je oude account, omdat het anders wordt disabled omdat je er te lang niet op hebt gezeten. Zet 't in je agenda.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom neem je niet gewoon Windows Live Mail? Dan hoef je nooit meer in te loggen en krijg je alle e-mailberichten van je verschillende accounts (Hotmail, maar als je dat wilt ook Windows Mail, Outlook/Express, MSN, Live, Gmail enzovoort) in één overzichtelijk programma bij elkaar. Makkelijker kan het niet! Wanneer je Vista of Windows 7 als besturingssysteem hebt, kun je deze versie downloaden:
http://explore.live.com/windows-live-mail
en voor XP deze:
http://explore.live.com/windows-live-mail-xp
Pieter2011