Hoe kan ik iets downloaden van de Android Market via mijn pc?

Ik heb enkel het bestand nodig een .apk, om nadien over te zetten. Zijn er andere alternatieven om enkel de bestanden te vinden, liefst Nederlandstalig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Via de market zal je geen .apk bestand kunnen krijgen. Er zijn echter wel alternatieve 'Markets,' zoals Getjar(.com). Zoek eens met Google naar 'alternatieve android markets.' Waarschijnlijk vind je een artikel over de verschillende alternatieven.