Wat is een goed race-spel dat lijkt op need for speed shift en gratis te downloaden is?

Toegevoegd na 1 uur:
probeer er links bij te zetten a.u.b.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Rigs of Rods is er een. Dat is iets van vrij rondrijden met allemaal wagens. Stunt Playground, dat is met een auto over stuntdingen rijden. Need for Speed World is vrij rondrijden en je kan levels hoger worden en auto's kpen en racen.

Je hebt ook betaalde maar dat wou je niet. Bijv: Driving Simulator; Je moet zelf even opzoeken wat het is. :P

Police Driving Simulator heb je ook. Dat is in een politieauto rijden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ultimate Stunts kan ook.

Toegevoegd na 4 dagen:
Gewoon intypen in Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

TrackMania heb ik mij ontzettend mee vermaakt.

Toegevoegd na 4 uur:
http://trackmania-nations-forever.nl.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Need for speed world