Is er een programma waarmee ik eenvoudig een afbeelding kan maken met 3d vensters (zie toelichting)?

Zoals bij de onderstaande afbeelding (links).
Het is bedoeld als een thema voor mijn mobiel en daarin kan ik dan eenvoudig de achtergrond afbeelding wijzigen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan toch gewoon makkelijk met photoshop of ander fotobewerkingsprogramma?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik niet eenvoudig. In de vlakken zit een gradient en je moet een vlak eenvoudig kunnen neerzetten met een standaard component. Ik wil niet elke lijn en schaduw daarvan zelf gaan tekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt eerst gewoon het venster dat je wilt hebben met,alle lijnen en alles. Dan dupliceer je die, de onderste maak je zwart en transparant, dan verschuif je m een beetje en als je het 3D effect nog niet goed genoeg vind maak je m iets kleiner.
Zo moeilijk is het niet.

Het beste antwoord

Dit is niet echt 3d. Het geeft alleen de illusie van diepte door de schaduw. Dit is vrij simpel te maken met photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe je dat dan met photoshop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zet eerst een gewone afgeronde rechthoek neer. en dan op een hogere laag nog een even grote afgeronde rechthoek, maar dan met een zwarte stroke van een paar pixels.
Die kun je dan ietsje naar rechts en beneden verplaatsen met de pijltjestoetsen. De 1e rechthoek moet de hoogste laag zijn.
Van die eerste rechthoek moet je eerst de inhoud deleten met select inverse zodat je de laag er onder er doorheen ziet.
Nog een laag lager kun je dan een mooie gradient maken. Of er een ander plaatje achter zetten.