Hoe laat je winrar automatisch altijd dezelfde comment toevoegen?

Ik pak nog al veel in met winrar en ik wil er altijd graag een comment bij, maar die moet ik er altijd zelf handmatig in zetten.
Nu wil ik graag dat als ik iets in pak dat de comment automatisch er al in zit.
Is dat mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook achteraf in alle ingepakte files in 1 keer een vaste comment toevoegen. Dus niet elke file apart.

Het beste antwoord

Als je WinRAR installeert heb je in de programma map ook nog een rar.exe zitten. Dit is de command-line variant. Met rar.exe c -zcomment.txt archive.rar voeg je het commentaar uit comment.txt toe aan archive.rar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus let op, je gebruikt het "c" commando en de "-z" switch. Als je dit vaak gebruikt zou ik het pad naar rar.exe in je PATH environment variabele zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het zo nog niet kunnen vinden.
Maar ik zou het fijn vinden als je misschien met een anderen uitleg effen een berichtje stuurt.
Alvast bedankt he!