Error tijdens installatie, waar kan dit aan liggen?

Ik probeer Anno 1404 te installeren. Ik krijg onderstaande (zie afbeelding) foutmelding.

Krijg hem aan het einde van de kopieer fase.

Op laptop (vista) en pc (xp) beide hetzelfde probleem. Heb ook de melding cyclysche redunantiefout gekregen.

Orginele DVD, echter lichte beschadigingen. Heb dvd's gehad die er slechter uitzagen en het gewoon deden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Een cyclysche redunantiefout is technobabbel voor een leesfout die niet gecorrigeerd kon worden.

Waarschijnlijk is je DVD is kapot en/of smerig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer eens:
1. Start
2. Uitvoeren
3. cmd {enter}
Tik dit in:
copy e:\data2.cab "Documents and Settings\jeinlognaam\Mijn documenten" {enter}

Als dat ook niet lukt, dan zit er waarschijnlijk een kras op de CD. Da's pech... En waarschijnlijk krijg je dan een iets andere foutmelding.
Vingeradrukken kan je soms nog wel wegpoetsen (vanuit of naar 't midden vegen - nooit circulair vegen!).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Installeer je het spel wel als 'Administrator'?
AWM