ga naar de appstore, selecteer een app en druk op downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar app stor dat is een blauwe vierkant dan kan je een leuke àpp opzoeken en dan klik je op instaleren geeft je je wachtwoord van je iTunes account en dan gaat die downloaden en dan heb je een app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple id
Via de AppStore op je iPod kun je apps (applicaties) downloaden en installeren. Je hebt dan zowel keuze en betaalde als niet betaalde apps uit allemaal verschillende catogorien. Je dient hier wel een iTunes account voor de te maken, hiermee kun je inloggen op de Appstore op vervolgens een app de downloaden en installeren. Verder zou je ze ook nog kunnen downloaden en installeren via je computer hier dien je ook een werkend account voor te hebben. Vervolgens kan je dan met je iPod aangesloten op je pc synchronieseren. Hierna zal de door jouw opgevraagde app op je iPod verschijnen,