Via welk programma kan ik 'to-do's' beheren en synchroniseren tussen desktop(windows) en iphone?

Op dit moment heb ik 2do op myn iphone. Deze gebruik om alle tasks te beheren. Deze worden ook weergegeven in lockinfo op mn iPhone.

Het probleem: 2do synct niet met myn pc en kan ik ze dus niet beheren via pc

Wat wil ik: een universeel programma dat werkt op zowel iPhone als Windows. Synchroniseert (via iPhone) op 3g. (pc natuurlyk wifi).

Er moet support zijn voor een lockinfo plugin.

Als het kan een plugin voor windows rainmeter!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Helaas bestaat dat nog niet, beste wat je kan doen is lockinfo van cydia (jailbreak) downloaden. Deze laat je agenda zien op je lockscreen. Daarnaast kan je je agenda sychroniseren met 1 vd agenda's van je computer.

Toegevoegd na 2 minuten:
As its name implies, Easy Task Manager is easy to use and there are few complicated options around. Simply enter your task and see it display on the screen. Tasks are automatically sorted according to their due dates. Tasks due today will be showed on the top of the screen so you can easily refer to it without much tapping around.

There is also an option for you to perform an online sync with their server. If you are using the EasyTask desktop client on your Mac or Windows, you can also sync your iPhone to-do list with your desktop.

Oftewel een online todo list.