Wat is een populaire gamecomputer?

Ik wil graag Call of Duty en andere games opnemen, op mijn laptop laggt (versloomd) die dan heel erg.

Daarom dacht ik aan een 'gamecomputer', het hoeft niet perse een gamecomputer te zijn, als ik maar normaal kan opnemen zonder lagg.

Graag de naam van de computer & de prijs. Graag niet te duur, het gaat om opnemen zonder lagg. Een computer die in ieder geval veel geheugen kan verdragen.

Mvg, Jefjer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik weet niet wat je budget is maar, hij kost rond de 800 euro volgens mij, De alienware m11x dat is wel een laptop, ene een tip, ik wil binnenkort ook een (game)computer of laptop kopen, als je wacht tot de kerst dan heb je zo een laptop voor de helft van de prijs ofzo

maar veel suc6 met je zoektocht