ik heb een medion mdpna 500t navigatie en werkt nu niet meer. Weet iemand welke navigatie software hier op geïnstalleerd kan worden?

ik kan de oude software niet meer herinstalleren ivm een foutmelding die zegt dat ik iets mist.
ik probeer tmtm er op te zetten maar die herkend hij niet.
misschien weet jij een oplossing

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer eens te kijken op de site: http://www.medion.com/nl/ Mischien kan je onder het kopje service je antwoord vinden.