Waarom kan niemand mijn teamspeakserver joinen?

Ik heb dus een teamspeakserver gestart maar er kan niemand me joinen. Wat moet ik doen om dit wel te laten werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet je even een port open zetten op je router.

Toegevoegd na 44 seconden:
To get your server working behind a router/firewall you only need to forward/open port 8767 UDP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je windows firewall aanstaan, of een andere firewall?
capthavoc
12 jaar geleden
ah vandaar dat je geen melding krijgt dit programma in je firewall de deblokkeren dat is namelijk standaard bij de windows firewall
probeer die poort eens open te zetten in je router zelf
dus even inloggen op je router
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet even kijken bij system preference, daar heb je security in staan, kijk even of je firewall daar uit heb staan (heb zelf ook een mac)