Ik heb een game gekocht, maar omdat ik geen cd lade heb heb ik het spel ook gedownload. Nu vraagt mijn pc om de orginele disc. Oplossing?

Of moet ik een externe cd lade kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er niet op internet iets wat je moet downloaden zodat je pc 'denkt' dat de CD erin zit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag ik me ook af ;)

Antwoorden (2)

zoek eens op internet naar een no cd patch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of dit een legaal antwoord is, maar er is een site die je misschien kan helpen. Het is een site voor als je een spel zonder cd wil draaien, bijv. omdat je origineel krassen bevat of iets dergelijks. Bekijk de bron.

DIT IS DUS ALLEEN ALS JE HET ORIGINEEL OOK BEZIT HE!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker maar heb nu een netbook zonder cd lade