Is er gratis software verkrijgbaar waarmee ik 600 PDF bestanden tegelijk kan afdrukken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Je kunt al deze bestanden gewoon in één map in de verkenner zetten, dan druk je op ctrl-A voor alles selecteren, rechtermuisknop en dan afdrukken. Moet je natuurlijk wel een pdf-viewer geinstalleert hebben.

Eventueel indien je computer dat niet in een keer trekt doe je dit in sessies van 6x 100 of 12x 50, maar in ieder geval wel te overzien toch?

Als dat toch ook nog niet het gewenste effect geeft kun je met een simpel batch-bestandjes ook nog voor iedere pdf in een map de actie

"C:\Program Files\Adobe\Acrobat 4.0\Reader\AcroRd32.exe" /p /h c:\blahblah.pdf

aanroepen. Deze is voor wanneer v4.0 van de acrobat reader is geinstallerd, naar eigen inzicht uiteraard aan te passen.