Hoe kan ik ervoor zorgen dat mij gedownloade film goed blijft afspelen na het invoegen van een ondertiteling?

Ik heb nogal een lastig probleem. Ik heb laatst de film Harry Potter en de gevangene van Azkaban gedownload. Elke keer als ik deze film wil bekijken, hapert deze. Mij werd aangeraden om Media Player Classic Home Cinema te installeren. Dit werkt naar mijn inzien... MAAR dan wel zonder ondertiteling. Ik hoop dat iemand bekend is met dit programma, ik heb enkele instellingen hier in veranderd, zodat de film goed afspeelt. Wil ik nu een ondertitel invoegen dan vertelt het programma mij dat ik eerst een instelling moet veranderen, wil ik de ondertiteling kunnen invoegen. Het vervelende is nu dat ik die instelling juist heb uitgezet om de film goed te laten afspelen. Het gaat hier om de instelling die je als volgt kunt vinden: Beeld-->Opties-->Output. Ik heb Overlay Mixers aangevinkt. Dit werd aanbevolen om de film goed te laten afspelen. Wil ik een ondertiteling invoegen dan moet ik EVR aanvinken, maar dan speelt de film dus niet meer goed af (haperen). Mijn vraag is dus nu, hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn film goed blijft afspelen na het invoegen van een ondertiteling? VLC werkt ook niet, BSplayer ook niet enz. enz. Er is ook iets met een HAALI media splitter of zoiets, maar daar snap ik ook niets van. Kan iemand mij helpen aub.?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dan gek, want ik heb er bij de rest van de gedownloade films geen last van.

Het beste antwoord

Ik denk dat je gewoon de film opnieuw moet downloaden, maar dan een andere versie ervan. En dan gewoon afspelen met de nieuwste versie van vlc, en gewoon de ondertiteling erin slepen. Ik heb nog nooit problemen ermee gehad. Eindigt het ondertiteling bestand wel op .srt ? Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan met Concertx2dvd. Zie deze handleiding http://www.duken.nl/film-voorzien-van-ondertiteling-en-branden-op-een-dvd-met-convertx2dvd/