heeft een apple imac 20 '' os x lion of snouw ? En is boot camp wel veilig?

Ik vroeg nog over laast of ik need for speed schift 2 op een mac computer antwoord was dat ik boot camp kon gebruiken maar is dat wel veilig en ik vroeg ook wat is os x van apple en iemand zij heb je os x lion of os x snouw. maar wat betekent het nu eigen lijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

ik weet er zelf geen antwoord op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Os x Lion word geleverd op de nieuwe imacs. Het is het laatste besturing systeem van Apple. Bootcamp is 100% veilig. Je kunt ook Windows volledig installeren op je iMac. Als Windows programma's wilt draaien in Mac os lion stel ik Vmware Fusion voor. In vmware kun je geen games draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het betekent hetzelfde als bij Windows dat je bijvoorbeeld Windows Vista en Windows 7 hebt. Mac OSX Lion is dus gewoon een nieuwe versie van Mac OSX.

Bootcamp is een programma wat standaard op je iMac staat om je Harde Schijf te verdelen in meerdere delen. Bijvoorbeeld 1 deel Mac en 1 deel Windows.

Op internet kun je wel Handleidingen vinden voor Bootcamp.

Succes!