Wanneer ik msn opstart krijg ik een bericht in beeld dat zegt dat er een fout is opgetreden en wanneer ik het wegklik sluit msn zichzelf af.

Hoe komt dit en hoe kom ik er van af?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je plaatje word bij mij niet geladen!

Het beste antwoord

je live messenger helemaal eraf halen inclusief al die andere live programma's die je tegenwoordig er bij krijgt. even ccleaner (te downloaden gratis super progje http://www.ccleaner.com/ ) draaien zodat ook de restjes zijn verdwenen. en dan opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Herinstalleer het eerst... En dan weet ik het niet, maar ik zou het er weer overheen zetten... En als dat niet werkt, dan denk ik als je dat toch wil gebruiken dat je windows opnieuw moet installeren... Het is zo tricky dat programma en je kunt er niet omheen ook nog eens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thx voor je antwoord, ik heb het helaas al geprobeerd te herinstalleren :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herinstallatie van Windows zou ik niet doen, het verwijderen van Live messenger zou de oplossing kunnen bieden, laat dit uitvoeren door iemand die verstand heeft van het register van Windows en laat hem altijd een backup maken van dit register. Je problemen zijn dan in 5-10 minuten verholpen (excl. installatietijd van de nieuwe MSN)
kijk eens op www.mess.be, wellicht hebben ze daar iets voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon PC even weer opnieuw opstarten misschien? Dan start internet ook weer vanzelf opnieuw op. Meestal zijn zulke foutmeldingen bij msn maar tijdelijk heb ik ervaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volg deze 2 stappen:

1. Download Combofix
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
Laat hem gedurende een tiental minuten doen. PC zal zich herstarten. Laten doen. Daarna wordt er een logje gemaakt.

2. Probeer daarna opnieuw en zie of je (weer) een foutmelding krijgt van MSN