Wat is een goed programma om liedjes te mixen die niet helemaal vol zitten met virussen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Psst, als je gaat DJ'en noem je het nummers geen liedjes, denk maar goed na wat een liedje is en dan snap je waarom. Overigens zitten er in de regel nooit virussen in programma's, als je ze netjes koopt. Het is dus haast onmogelijk te bepalen welke illegaal gedownloade programma's virus vrij zijn zonder dat we ze eerst zelf downloaden en proberen.

Het beste antwoord

http://www.acidplanet.com/

acid express werkt wel netjes, ik heb jaren de pro versie gebruikt, maar deze gratis versie kan ondertussen (bijna) netzoveel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Virtualdj home, van automix
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Traktor is goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reason is wel aardig