pc sluit niet af???

hallo als ik een halfuurtje op mijn pc zit en als ik afsluit gaat alles goed en als ik lang op mijn pc ben speel games van alles enzovrt.als ik mijn pc dan afsluit blijft het bij Afmelden... en draait zon rond blauwe cirkel

en blijft zo dus hou ik aan/uit knop in .gaat alleen zo iemand opllosing?

windows 7 ultimate 64-bit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Klinkt niet echt gezond! Opstarten in veilige modus en virusscanner aanzetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe oud is de computer al?

Ik zou je virusscanner eens een goede scan laten doen.
En je aanmelden op dit forum:

www.nationaalcomputerforum.nl

Daar kun je je pc helemaal laten checken op virussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan 5 seconden of iets langer op de uit knop duwen, normaal gezien sluit de pc dan af..