Wat voor lettertype is dit??

?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeten dat twee woorden zijn of bedoel je eigenlijk 'starterspaketten' of zelfs ' startpakketten' ?
Als twee woorden waarmee je 'eén van bovenstaande bedoeld, ziet het er in elk lettertype een beetje raar uit.....

Antwoorden (4)

Plak de afbeelding in word, vergelijk lettertypes ermee en kijk welke het beste uitkomt.

Mocht je geen lettertype vinden dan kun je op het internet zoeken (Google "fonts"). Anders kan je ook een mailtje naar de webmaster van de website sturen en gewoon om het lettertype vragen, het kan evt. ook zelfgemaakt zijn.

Ik denk misschien Times New Roman?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat Else NPLStd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Baskervile?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Ik heb je lettertype gescand met de app What's the font". Dit programme geeft de volgende mogelijkheden:

Skolar Bold (Type Together)
Skolar Basic Bold (Type Together)
Mendoza Roman Std-Bold (adobe)
ITC Mendoza Roman Std-Bold (Monotype Imaging)
ITC Mendoza Roman Bold (Lynotype)

Van deze 5 suggesties lijkt Skolar Bold het meeste hoewel de letters iets hoger zijn. Maar ze kunnen ook uitgerekt zijn natuurlijk of gebaseerd zijn op deze letters.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb het zelf met de iphone gescand, via de myfonts website krijg je iets andere en naar mening slechtere suggesties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+. Goeie oplossing !