Wat is een goeie vervanger/alternatief voor Skype?

En dan is MSN geen antwoord voor ons. Dit is geen dubbele vraag van de andere want bij mij hoeft het niet online en we moeten kunnen praten (chatten ook maar vooral praten)

Toegevoegd na 13 minuten:
Skype werkt niet goed op onze laptops (ik en een vriend van mij) omdat hij onze verbinding telkens verbreekt terwijl wij gewoon over de 50 Mb/s aan internet snelheid hebben. Ik denk dat die Bill Gates niet genoeg geld heeft om SKype te onderhouden naar mijn mening, als je begrijpt wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

OP onderstaande website vind je vijf alternatieven: Gizmo, Google Talk, iChat, Jajah en VoIPbuster.
http://www.telecomlog.nl/top-5-alternatieven-voor-skype/

Toegevoegd na 13 minuten:
Het verbaast me trouwens wel dat je problemen hebt met Skype. Ik gebruik het programma regelmatig en het komt maar zelden voor dat de verbinding niet goed is of wordt verbroken. Het valt te betwijfelen of andere software het probleem zal verhelpen. Volgens mij moet je de oorzaak eerder zoeken in de stabiliteit van de internetverbinding of de beveiliging.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien kunt u ezTalks Cloud Meeting op uw laptop proberen. Het is ook beschikbaar op Mac, Android en iOS.

Als een van de beste Skype-alternatieven is ezTalks een makkelijke, maar professionele webconferencing en videoconferencing service. Sommige functies bevatten een video van hoge kwaliteit en helder geluid, een online whiteboard-tool waarmee u video's kunt markeren en schermweergave en direct scherm delen.