Hoe kan je bij Word 2007een document terugvinden?

We hadden een document vanaf de mail geopend en toen gewijzigd. Daarna opgeslagen, maar nu kunnen we het niet meer vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bestanden die je vanuit mail opent worden in een ´temp´ map opgeslagen. Door met de Windows zoekfunctie naar bestanden te zoeken die je op die dag hebt gewijzigd, kun je het bestand hopelijk terugvinden. Temp mappen worden vaak automatisch geleegd als de pc wordt uitgezet, dus garantie kan ik niet geven. Als je Word opent en in het menu BESTAND OPEN kijkt, zie je de laatst gebruikte bestanden, mogelijk staat het daar tussen. Als je dat hebt ingesteld, slaat Word automatisch om de x aantal minuten een recovery bestand op. Zoek in Word waar de recovery bestanden worden opgeslagen en met een beetje geluk vind je het op die manier. succes.

Heb je op opslaan als gedrukt? Want als je dat niet doet, worden bestand. Je bent het bestand dan meestal kwijt. Ik heb het ook eens gehad... vervelend, maar ik vrees dat je het kwijt bent..

Misschien niet in de beoogde map maar direct in de map Documenten?

Staat het bestand misschien tussen 'recente bestanden?'

Misschien via Word en dan kijken bij "onlangs geopende documenten" (via office knop). Als je het document daarna opslaat als, krijg je de plek te zien waar het opgeslagen is.

Als de hoeveelheid documenten niet te groot is op de computer kun je het volgende doen: KLik op start, type in het zoekvenster *.docx de computer zoekt nu nar alle bestanden in de computer die gemaakt zijn met het programma MS Word met de extensie docx of als je het opgeslagen hebt in de oude versie *.doc . De * asterix is een jokerteken die elke naam zoekt als het maar de extensie docx heeft. Als het bestand gevonden is geeft het ook het pad aan van de map waar het opgeslagen staat Frank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100