Hoe schakel ik uit dat Skype iedere dag een popup geeft?

Wat ik ook doe, iedere dag komt het hele Skype programma boven mn andere vensters zweven, en krijg ik de melding "Thank you for using Skype". Het enige dat ik kan doen is skype helemaal afsluiten, maar ik wil 'm graag op de achtergrond blijven draaien.

Toegevoegd na 6 minuten:
Extra toelichting: Ik doe dus niet iets om dit te triggeren - ik start Skype niet op, ik hou mijn muis er niet boven enz. Kan gebeuren in het midden van het typen van een zin.

Toegevoegd na 17 minuten:
1) Skype draait op de achtergrond - dit is de bedoeling.
2) Plotseling krijg ik een popup - Skype is nu ineens op de voorgrond. Niet de bedoeling zonder dat ik erom vraag.
3) Ik klik Skype weer weg, nu draait ie weer een dagje op de achtergrond.

Hoe kom ik van stap 2 af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.3K
Pieter2011
12 jaar geleden
Hier vind je een pagina's lange discussie over het onderwerp:
http://community.skype.com/t5/Windows/Skype-5-pop-up-ads/td-p/3996

Het beste antwoord

hoi.

ga naar "tools" in de werk balk van skype dan naar "opties" en bij opties ga je dan naar het kopje "general settings" daar kun je uit vinken dat skype niet meer gelijk op strart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

even opnieuw installeren.
waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan.

suc6

Toegevoegd na 4 minuten:
toevoeging:

Probeer dit:

Start >> uitvoeren >> msconfig.exe >> enter >> "tab" opstarten >> vink skype uit >> opnieuw opstarten >> en skype opstarten als je hem nodig hebt.

suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is er dan een vinkje met "laarlt dit scherm zien bij het opstarten van Skype" maar weet het niet zeker.