bestaat er een goeie vervanging voor thunderbird/outlook?

ik gebruik zelf al een tijdje thunderbird van mozilla alleen ben ik niet zo te spreken over het software.. enige ding is dat ik zeker weet dat hij veilig is.
waarom werkt hij niet voor mij? Hij crasht te vaak, of laat mijn computer langzamer draaien...
dus ik zoek een software die niet zo zwaar voor je pc is.
liefst zo simpel mogelijk?

Heeft iemand misschien een lijstje met goeie software voor me?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Cryofiel
12 jaar geleden
Zou een webmail-toepassing iets voor je zijn, of komt dat niet in aanmerking?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik zoek echt naar extern programma
Cryofiel
12 jaar geleden
Tja, dan kan ik alleen een paar programma's noemen. Ik heb er zelf geen ervaring mee (ik ben heel tevreden met Thunderbird), dus meer dan een paar programma's noemen kan ik niet voor je doen. De programma's die ik ken zijn: Eudora en Lynx.

Antwoorden (1)

Eudora is wel ok.